Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


SMS- round 5 // 2013. augusztus 17., szombat12 Komment
0:42

Angstok előttünk, angstok mögöttünk, nekem meg pont volt egy szabad oldalam a füzetemben.
Szerettek, ugye? ^^















Vigyél el moziba!- JM

Nem. - SM

Én fizetem a popcornt.- JM

Nem. - SM

Te választhatsz filmet- JM

Nem.-SM

Te ugyanazt a nyomorult sms-t küldöd el újra és újra?- JM

Nem.-SM

Mi bajod van?- JM

Semmi, csak épp dolgozom és a kibaszott üzenetjelző miatt nem tudok koncentrálni- SM

Ej, valaki ma bal lábbal kelt fel?- JM

Nem a felkeléssel, hanem az alvással volt a gond, mivel VALAKI miatt a nappali padlóján kellett töltenem az éjszakát.-SM

Én mondtam, hogy alhatsz mellettem a puha ágyban- JM

Kösz, inkább nem. Mióta megtaláltam a párnád alatt rejtegetett késgyűjteményed, rájöttem, hogy én igazából szeretek élni.-SM

Láttam miket csinálsz ébren. Nem akarom tudni, hogy félálomban mennyire vagy őrült.-SM

Téged sose bántanálak, bébi!- JM

Jobb váll, cigarettanyom. Bal alkar, forró zsírnyom.- SM

Jó, akkor ideges voltam!- JM

Mert nem hoztam neked vizet. Ergo, többet nem alszunk egy ágyban!- SM

Az nem is alvásra való, szivi!- JM

Most egy olyan boldog ember elhaló füttyszavát hallom, akinek nem kellett a kurva kemény, koszos padlón töltenie az éjszakát?- SM

Miért elhaló a füttyszó?- JM

Mert telepatikusan épp megfojtalak. Nem érzed?- SM

Most, hogy mondod, vagy egy kis nyomás a nyakamnál.- JM

Tévedtem, csak a nyakkendőm.- JM

Nem várt szövetségesre találtam az ellened folytatott harcban.- SM

Egy nyakkendőre. Látod, ezért én vagyok a főnök, aki dumál és te a segéd, aki kussol- JM

Akciófilm vagy romantikus?- JM

Mondtam, hogy nem.- SM

Akkor akció- JM

NEM! Mi olyan kurva nehéz ebben a szóban?- SM

Este hét, el ne késs, szivi!- JM

Ha elkésel, megtudod milyen kevesebb foggal élni.- JM

Egy élmény neked dolgozni, főnök.- SM

Tudom. Nick is ezt mondta.- JM

Nem őt boncolták fel élve tavaly?- SM

De.- JM

Látod? Ezért alszom a padlón.- SM

Címkék: , ,