Fandoms Drágák Chat
about


Ficblog. Sherlock, Hannibal, Good Omens, Avengers, Doctor Who és Supernatural. Meg betű. Sok-sok betű.



Fandomok ~


SMS- round 4 // 2013. július 21., vasárnap13 Komment
4:53
SMS- round 4

A rádióban Zséda Rám valahol egy férfi vár című dala ment, engem pedig megihletett :"D

Figyelmeztetés: Csak a szokásos erőltetettség ^^















Rám valahol egy férfi vár.- JM

Akarjam tudni?- SM

Rám tört a magány. Felfalja a lelkemet. Olyan egyedül vagyok.- JM

Már megint az a baj, hogy megettem az utolsó szelet tortát?- SM

Neve is volt! Benny!- JM

Néha nem tudom elhinni, hogy hány ember halála szárad a lelkeden, főnök. Vigyek egy partedlit? Vagy egy cumit? - SM

Felesleges gúnyolódnod. Ha kölyök lennék, hát, már nem nem lennék. Kinyírtál volna az első alkalommal, amikor etetsz. - JM

Az biztos. Lenyomtam volna a kiskanalat a torkodon. - SM

A lényeg, hogy hozz egy új tortát. Csokisat. - JM

Sok csokival. - JM

Irathatsz rá valami szépet. A " Dögölj meg főnök az édesszájúságoddal, épp egy munka kellős közepén voltam, ráadásul te küldtél oda" nem annyira tetszett. És picik voltak a betűk. - JM

Mert máshogy nem fért rá. - SM

És?- JM

Bocs, főnök. - SM

Mivel ilyen jó fiú vagy, nem bánom, rágyújthatsz.- JM

Kösz főnök. De ez nekem gyanús. Már megint mit tekertél a cigimbe? - SM

Fogalmam sincs, miről beszélsz. - JM

Legutóbb, amikor megengedted, hogy cigizzek, öt puskát láttam egy helyett. Öt polkázó puskát. - SM

És amikor hazajöttél, kivágtad az ajtót és elordítottad magad: Szívem, hazajöttem, mi a vacsora? És hol vannak a gyerekek? Roger még nem jött haza balettóráról?"- JM

Aztán szerelmet vallottál a kenyérpirítónak. - JM

HOGY MIT CSINÁLTAM? EZ KIESETT!- SM

Mindegy. Nem vagyok olyan unalmas, hogy kétszer süssem el ugyanazt a poént. - JM

Ez igaz. - SM

Főnök, hol az öngyújtóm? - SM

Magányos vagyok. És unatkoztam. - JM

Ne bassz fel! A szőnyeg vadonatúj volt! A plazmatévével együtt! - SM

Legalább most már tudom, hogy hova rohantak azok a tűzoltóautók.- SM

Ha lesz időd, bogarászd végig az eladó lakások listáját. Engem untat.- JM

És ne felejtsd a tortát!- JM


Címkék: , ,